JORDAN 3 KEDŲ ISTORIJA

Modelis, kuris išgelbėjo Jordan Brand. Modelis, kuris padėjo išlaikyti Michael Jordan pas Nike.

Galbūt buvęs Michael nusistatymas prieš Nike dar prieš jiems pasirašant sutartį, o galbūt buvo ir kitų priežasčių, tačiau Nike ir Michael santykiai pirmuosius du metus nebuvo lengvi. Michael turėjo priekaištų pirmajam modeliui, dar daugiau jų pažėrė ir antrajam, tad artėjant prie trejų metų sutarties pabaigos, šis modelis galėjo viską pabaigti arba ištraukti.

Tai nebuvo lengvas etapas Nike – darbą kompanijoje paliko ankstesnių Jordan batelių dizaineris Peter C Moore kartu su vienu iš Nike marketingo vadovu bei kartu įkūrė savo kedų brand Van Grack. Dėl to naujųjų Jordan batelių kūrybos darbai vėlavo pusę metų ir norint išlaikyti Michael po savo sparnu, reikėjo priimti greitus sprendimus. Naujuoju batelių dizaineriu buvo paskirtas Tinker Hatfield, kurio neseniai kurtus revoliucinius Nike Air Max 1 kedus jau aptarinėjo visas pasaulis.

Tinker pirmiausiai nutarė pasikalbėti su Michael apie tai, ko jis tikisi iš naujųjų batelių: „Nenoriu aukštų kedų. Noriu kažko patogaus ir minkšto. Noriu batelių, kurie pagaminti iš odos. Noriu kažko išskirtinio, tačiau tuo pačiu ir rafinuoto.“ Hatfield įsiklausė į visus pageidavimus ir žinodamas, jog labai atsilieka nuo grafiko, dienomis ir naktimis dirbo tik prie šių batelių kūrimo – piešė dizainą, darė pakeitimus ir pirmyn bei atgal skraidė iš tolimuose rytuose esančios gamyklos, kad kuo greičiau pagamintų pirmąjį prototipą.

Kuomet prototipas buvo paruoštas, Nike įkūrėjas Phil Knight ir Tinker Hatfield nuskrido į California susitikti su Michael bei jam pristatyti naujuosius batelius. Michael į susitikimą neskubėjo. Jis pasirinko žaisti golfą kartu su iš Nike pasitraukusiu dizaineriu Peter C Moore bei naujuoju jo partneriu. Tai Nike nieko gero nežadėjo. Praėjus keturioms valandoms, Michael gerokai vėluodamas ir priešiškai nusiteikęs, atvyko susitikti su Nike atstovais. Phil Knight iškart pamanė, jog Michael jau susitarė su buvusiais Nike darbuotojais dėl perėjimo pas juos. Bendravimo iniciatyvą perėmė batelių dizaineris Tinker. Jis priminė viską, apie ką jie kartu šnekėjo, kokių batelių norėtų ir kaip juos kūrė – Michael tonas pradėjo švelnėti ir tuomet Tinker nuėmė uždangą nuo atsivežtų batelių.

Tą pačią akimirką dingo visa įtampa. Tapo aišku, jog Michael lieka Nike. Jie buvo tokie, kokių jis ir norėjo. Vidutinio aukščio, pagaminti iš minkštos odos, elegantiško stiliaus, bet tuo pačiu išskirtiniai su „elephant print“ detalėmis batelio priekyje ir gale bei matoma oro pagalve batelio kulne. Tačiau labiausiai džiuginantis akcentas tapo „Jumpman“ logotipas ant batelio liežuvio. Nebeliko „Wings“ logotipo, naudoto pirmuose dvejuose modeliuose, o atsirado suasmenintas siluetas, darytas iš Jordan nuotraukos, kuri buvo skirta pirmųjų batelių reklaminei kampanijai.

Bėgant metams, bateliai buvo daug kartų išleisti ne tik kaip retro versijos, tačiau ir su įvairiais patobulinimais. Nike ieško būdų kaip netgi šias ikonas paversti hypinamas šiuolaikinių jaunų žmonių, kurie galbūt jau nėra matę Michael žaidžiančio krepšinio, tačiau supranta gerą skonį, todėl batelius apipina įvairiais naujais elementais, įdeda naujų medžiagų ar netgi keičia batelio aukštį.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *