Nike

Nike WMNS Air Max 98

Nike Air Max 98
Moteriški
170
Batviršio medžiaga tinklelis / sintetika
Batelio aukštis žemas
Spalva juoda / sidabrinė
Prekės kodas: AH6799-004
Pasirinkite dydį

Šių batelių dizaineris Sergio Lozano.
Kuomet Sergio studijavo pastatų architektūrą, Nike atstovas atvyko į mokyklą ieškodamas jaunų dizainerių. Nors Sergio niekada nesvajojo dirbti su sportine avalyne, tačiau dėl noro įgauti darbo pokalbio praktikos, nuvyko į susitikimą ir pasiliko. Per daugybę metų, praleistų Nike kompanijoje, jis sukūrė begalę avalynės konceptų, iš kurių pats populiariausias tapo Air Max 95.

Sergio Lozano
designer
Sergio Lozano

Aprašymas

Istorija. Ji yra svarbiausia. Tik istorija sukuria legendas.

Kuomet išleidžiamas naujas modelis, mes apie jį norime surinkti visus faktus kaip jis buvo kuriamas, kas buvo dizainerio įkvėpimas, kokios technologijos panaudotos bei apsiavę norime juos “pajausti”. Visgi kuomet tai ką tik išleistas modelis, jis turi žavaus “kūdikio” sindromą ir net jei matomi kažkokie trūkumai, jie tampa kažkiek ignoruojami, nes gal tai tik asmeninė nuomonė, nes galbūt kitiems tai bus ne trūkumas, o kaip tik privalumas. Tad jie neturi daugumos įvertinimo ir lentynose kartais stovi išdidūs, blizgantys, su į juos nukreiptomis šviesomis bei jiems sukurtomis reklaminėmis kompanijomis. Tarsi spindintys Hummer automobiliai, važinėjantys miesto gatvėmis ir niekada nenusukantys nuo kelio.

Tad nauji modeliai blizga, iš aukšto žiūri į kitus, tačiau tuo pačiu jie neturi dvasios, neturi istorijos, nepatikrinti laiko ir kartais atrodo lyg būtų dirbtinai sukelto ažiotažo iškelti į viršūnes ir tik laiko klausimas, kada nusiris į lentynas su SALE etikete ir tik ten paaiškės jų tikroji vertė ar dar sugebės kada nors iš naujo vėl atsirasti prožektorių šviesoje. 

O kol šviesos nukreiptos į hype’ą, tokie modeliai, kaip Air Max 98, lyg randuoti vyrai, matę šilto ir šalto, viską stebi iš šono ir tik retkarčiais iš šešėlio ateina į sceną nusilenkti bei kartkartėmis taip primena apie save. Dažnai įsivaizduojama, jog prieš dešimtmečius pirmą kartą išleisti kedai ir iki šiol esantys lentynose, buvo hype’inami nuo pradžių. Turbūt esate girdėję daugybę žmonių sakant, jog jų mėgiamiausi kedai yra Jordan IJordan IVAir Max 90Air Max 95 ar daugybė kitų modelių, tačiau ar teko girdėti, jog kas nors sakytų: „mano mėgstamiausias modelis yra Nike Air Max 98“? Neabejojame, jog pasaulyje tikrai kas nors taip yra pasakęs, tačiau Air Max 98 nebuvo mėgiami nuo pradžių ir tai turbūt labiausiai atstumti Air Max serijos kedai iš visų. Ir tam yra priežasčių.

Šiuos kedus sukūrė dizaineris Sergio Lozano, kuris anksčiau kūrė vieną sėkmingiausių Nike modelių – Air Max 95Air Max 95 buvo revoliucija ir vertė žmones juos vertinti, apie juos kalbėti ir dalintis savo emocijomis. Air Max 98 tapo priešingybė. Nėra žinoma, kas tuo metu vyko Sergio galvoje bei pačioje Nike kompanijoje, bet kuriant šį modelį nebuvo persistengta su fantazija ir jautėsi Nike užmigimas ant laurų po ypač sėkmingų Air Max 95 ir Air Max 97 modelių. Air Max 98 tapo tiesiog chunkier Air Max 97 modelio versija, kuriems sukurti panaudota identiška oro pagalvė.

Tai modelis, kuris neturi romantinės dizaino sukūrimo istorijos. Jis tiesiog turėjo būti sukurtas ir pirmaisiais išleidimo metais, Nike lyg viską darė, kad jam būtų dar sunkiau. Praėjus pusmečiui, pristatė atnaujintą Air Max 98 modelį, kuris vėliau įgavo Air Max 98 TL pavadinimą. Šioje versijoje, šiek tiek patobulino Air Max pagalvę bei batviršis tapo nebe toks masyvus. Lyg to būtų maža, Nike tais pačiais metais pristatė ir Air Max Plus, ir Air Max 120, ir Air Max Tailwind III, o ir pirkėjai toliau ieškojo Air Max 95 ar Air Max 97. Todėl nenuostabu, jog po pasirodymo viešumoje, Air Max 98 greit neatlaikė ir nukeliavo į SALE lentynas. 

Visgi greit nukeliavę į išparduotuves, jie savyje turėjo kažkokį kabliuką, dėl kurio jie atgimė po poros metų. Atgimė, pabuvo prožektorių šviesoje ir vėl nukeliavo į išparduotuves. Daugybė modelių po tokių smūgių nebeatgimsta, tačiau Air Max 98 turi kažkokį geną, dėl kurio jie vis atgimsta ir atgimsta iš naujo vis laukdami savo didžiosios šlovės akimirkos bei tuo pačiu leisdami su jais susipažinti vis gausesniam jaunosios kartos žmonių būriui.

Tai modelis, kuris simbolizuoja vidinį pasitikėjimą savimi ir sugebėjimą atgimti, net kai dauguma tave nurašo į paraštes vėl ir vėl.