Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su slapukų politika.
Turbūt niekas nepaprieštarautų, jog Kanye West diktuoja madas. 2017 metais jam pristačius adidas Yeezy Boost 700 iškart tapo aišku, jog kedai taps masyvesni, atsiras daugiau detalių ir atgims viskas, kas seniai pamiršta.
Taigi visai nenuostabu, jog 2018-ieji tapo back to 2k metais. Šiais metais daugybė brandų, nuo pačių mažiausių iki pačių didžiausių, pristatė savo kedų modelius, kuriuose ypač jaučiamas du tūkstantųjų vibe. Žinoma, šioje bangoje ryškiu banginiu tapo Nike, kuri nusprendė atgaivinti turbūt vieną ikoniškiausių tų laikų dad shoes modelį – Nike Air Monarch.
Kuogi Monarch taip išsiskiria iš kitų? Na, tuo laikmečiu pagamintuose keduose galima atrasti daugybę panašumų – masyvumas, daug detalių, ryškios siūlės ir keli sluoksniai medžiagų (dažniausiai odos). Visa tai net iš išvaizdos batelius paverčia tokiais, kad net intuityviai jauti, jog jie buvo kurti pirmiausiai atsižvelgiant į patogumą. Daugelis tų laikų modelių turėjo ypač minkštą padą ir dar minkštesnes vidines batelio sienas, dėl ko jie ir būdavo tokie masyvūs. Tad jei jie visi buvo panašiai gaminami, kodėl būtent Monarch toks ikoninis? Ikona netampama dėl to, jog nori būti ikona. Ikonomis tampama dėl to, jog bėgant metams, atmintyje lieka ryškūs pėdsakai, kurie simbolizuoja tą laikmetį. O du tūkstantaisiais daugybė baltaodžių paauglių ir vyresnio amžiaus žmonių avėjo būtent šiuos kedus. Jie nebuvo brangūs, nebuvo hypinami, tačiau puikiai atliko savo pirminę paskirtį – vaikščiojant pėda jautėsi ypač komfortiškai. Tad to meto paaugliai patys tapo tėvais, o jų tėvai seneliais, tad ir jų mėgtas kedų stilius įgavo dad shoes pavadinimą, o būtent šis stilius daugiausiai asocijuojasi su Nike Air Monarch.
Nike sekdami trendu nusprendė jog nėra tinkamesnio laiko prikelti šiuos batelius nei 2018-ieji. Visgi juos prikėlė kiek kitaip nei įprasta – sukūrė naują modelį kuris dar labiau atspindėtų du tūkstantųjų dvasią ir pavadino juos Nike M2K Tekno, kurie iš pirmo žvilgsnio niekaip nebūtų pavadinami 2018 metais sukurtais kedais, tačiau jų dizainerė Jin Hong būtent to ir siekė. Siekė ne tik atkurti, tačiau netgi paryškinti du tūkstantųjų dvasią.
M2K Tekno buvo kurti tik moterims ir nebuvo planų juos gaminti vyriškajai lyčiai, tačiau po pasirodymo ant podiumo per New York vykusį John Elliott mados pristatymą, susilaukė ypač didelio susidomėjimo iš vyrų, tad greitai buvo nuspręsta juos taip pat pasiūlyti didesnių dydžių, kad juos galėtų įsigyti ne tik moterys. M2K Tekno bateliai sukurti laisvalaikiui, kuriuos tinka avėti prie pačios įvairiausios aprangos – nuo treningų iki aukščiausios mados rūbų.